Cake popsi za fante

Za nečakov 4. rojstni dan sem naredila še fantovske cake popse. Biskvita sem sicer spekla manj, ker se mi jih poleg torte res ni ljubilo delat še 80, tako da jih je nastalo natanko 40 (3 jajca in 3/5 ostalih stvari po receptu). Lešnike sem zamenjala z mandlji, namočila pa sem jih z lešnikovim mlekom LJ mlekarn, razredčenim z navadnim mlekom, saj je sicer čisto presladko. Modri cake popsi so obliti z belimi candy melts, pobarvani s Schwartztau barvo. Očke sem kupila v Hoferju.







Poleg cake popsov pa je nastala še nutelina torta, ki je na polovici imela še jagode. Na njej niso smeli manjkati Carsi, tako da okrasitev ni ravno nek presežek, pa še smetano sem preveč stepla :o) Je bila pa torta res dobra.


Zdajle pa se hladi še ena s Carsi, samo da je navadna čokoladna. :o)

Komentarji