nedelja, 03. april 2016

Na zalogi ...

... nimam nič novega, imam pa en kup že zašitih stvari, ki kar nočejo in nočejo zapustiti mojega balkona. Danes sem jih še enkrat fotografirala, da jih v naslednjih dneh objavim v trgovinici na Etsyju, ki sem jo odprla med bolniško pred dopustom, a je obstala nekje na sredini. Veliko dela me še čaka, samo ne vem še natančno, kdaj se bo to zgodilo. :o) Teden dni dela od doma in bolniške, slabega počutja in delovni teden dopusta v ležerni Španiji so mojo delovno storilnost spravili nekam na ničlo. Danes me je sicer moj ustvarjalni kotiček kar vlekel k sebi, a sem šla raje z možem ven, na sladoled, pa k fotoaparatu, likalni deski in štedilniku. :o)


Pa še photoscape me heca in mi nikakor noče zapolnit praznega belega kvadratka s fotografijo. Kdo ve, kaj ga je pičilo, mogoče je pa tudi on spomladansko utrujen?

1 komentar:

Maja pravi ...

Lušni izdelki, gotovo kmalu njadejo dom in srečno na Etsy-ju.