Na zalogi ...

... nimam nič novega, imam pa en kup že zašitih stvari, ki kar nočejo in nočejo zapustiti mojega balkona. Danes sem jih še enkrat fotografirala, da jih v naslednjih dneh objavim v trgovinici na Etsyju, ki sem jo odprla med bolniško pred dopustom, a je obstala nekje na sredini. Veliko dela me še čaka, samo ne vem še natančno, kdaj se bo to zgodilo. :o) Teden dni dela od doma in bolniške, slabega počutja in delovni teden dopusta v ležerni Španiji so mojo delovno storilnost spravili nekam na ničlo. Danes me je sicer moj ustvarjalni kotiček kar vlekel k sebi, a sem šla raje z možem ven, na sladoled, pa k fotoaparatu, likalni deski in štedilniku. :o)


Pa še photoscape me heca in mi nikakor noče zapolnit praznega belega kvadratka s fotografijo. Kdo ve, kaj ga je pičilo, mogoče je pa tudi on spomladansko utrujen?

Komentarji

Oseba Maja sporoča …
Lušni izdelki, gotovo kmalu njadejo dom in srečno na Etsy-ju.