Šopki in pomladna dekoracija rojstnodnevne mize

Od vseh daril sem skoraj vedno najbolj vesela rož. Šopka, ne tistih v lončkih, saj nimamo okenskih polic in s tem tudi precej malo prostora za rože. Rada pa tudi delam šopke. Navdih za spodnje sem med drugim našla pri Ireni :o)

Tale je nastal za mojo teto, Irenino taščo, za rojstni dan - pobrala sem skorajda zadnje šopke rož v trgovini. Dvojne rumene tulipane, belo-zelene vrtnice in še zaprte irise, za katere sem šele doma ugotovila, da bodo cveteli vijolično. Kombinacija je bila torej ravno pravšnja.




V petek sem s prijateljicami praznovala še moj rojstni dan in letos zagotovo podrla vse rekorde - samo ena torta in mini pite. Pomanjkanje energije in manjše navdušenje nad sladkim vsekakor pripomoreta k temu dosežku. :o) V Hoferju sem kupila tulipane, borovnice in mimoze pa sem pobrala iz šopka, ki sem ga dobila v službi teden dni prej - ranunkule in tulipani so že odcveteli, borovnice pa so šele zacvetele. Ker nisem imela primernih kozarcev za vlaganje (mason jars), sem uporabila kar kozarce za pivo in jih okrasila s čipkasto vrvico. Vilice sem zavila v svetlo roza prtičke s pikicami in jih povezala z rafijo (Ikea). 




Po sredini mize sem pogrnila dva tekača z rožicami, dodala vijolične kozarce, vso zelenjavo za hamburgerje pa sem narezala v zelene skledice. Hamburgerji in mini hot dogi so odlična ideja za praznovanje - dela ni tako zelo veliko, je nekaj drugačnega, hkrati pa smo se vsi najedli do sitega in še čez. Jagodne mini pite so tako morale kar nekaj časa počakati na vrsto, da je v želodcih nastalo kaj prostora. 

edini fish&chips, ki ga toleriram v svojem stanovanju :o)



Za hamburgerje sva v toasterju popekla kajzerice, spekla manjše pleskavice, narezala pa sem paradižnik, kumaro, mlado čebulo, zeleno solato in dodala še dodatke - gorčico, majonezo, kečap. Za mini hot doge sem spekla mini štručke za dopeko (Hofer) in skuhala otroške hrenovke od Perutnine Ptuj. Dodali smo še narezane kisle kumarice in pojedina se je lahko začela. Skleda pomfrija je bila povsem odveč. :o) 

Pa še službeni šopek iz cvetličarne, ki ga je naredila mama enega našega smučarskega skakalca :o)



Komentarji

Oseba *Urška* sporoča …
Lepo si pripravila vse skupaj.Vse najboljše in najlepše za tvoj rojstni dan :)