Pustni kostum: (beneški) plemič

Material:
- blago za hlače, nekaj žametu podobnega
- bela srajca
- blago za telovnik
- gumbi
- temno modra srajca za plašč
- rumena vrvica
- bele nogavice / najlonke / žabe
- klobuk
- elastika
- belo blago za rokave

Postopek: 
Naš pubertetnik ima bolj visokoleteče želje za pustne maske. Po brskanju po internetu me je skoraj kap, potem sem opustila misel na to, da bi mu zašila kostum, ker me je preveč jezil, na koncu pa sem se v ponedeljek pred pustom le spravila k šivalnemu stroju. Hlače sem zašila že prej, srajci in žabe sem kupila, telovnik pa sem zašila sama. Prvič sem šivala gumbnice s šivalnim strojem in razen tega, da je prva čisto predolga, je vse v redu. :o) Kroj sem našla na Pinterestu (tukaj), ga povečala na velikost pribl. 12 let in zadela v nulo. :o) Ker nisem imela dovolj svetlečega blaga (ostanek iz Sveta metraže), sem uporabila za zadnji del Ikeino blago, ki tamalega ni najbolj navdušilo. Na srajco, ki je služila plašču, sem našila rumeno vrvico okrog in okrog. Najprej sem po trgovinah iskala suknjiče, a nobeden ni imel primernega ovratnika, povrhu tega pa so bili predragi, da bi jih "uničila" z vrvico. Tak kostum namreč v trgovini stane 64 € in tega zneska z materialom nikakor nisem želela doseči.
Klobuk sem kupila piratski in smrtno glavo pobarvala s črno akrilno barvo. Za rokave, ki gledajo ven izpod plašča, pa sem uporabila kar belo bombažno blago, ga zarobila in vanj vstavila elastiko.





Takole je zgledalo njegovo visočanstvo :o)


Tole je bil pa model z interneta:


Komentarji

Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
kuuuul!!! Bravo, bravo, bravo,svetoven kostum, res si spretna in domiselna.