Nekaj sladkega

Preden se začne vsa februarska norija rojstnih dni, sladic in praznovanj, pokažem tiste, ki so nastale še v januarju oz. čisto na začetku februarja.

Spet sem delala cake popse, zdaj mi je sama izdelava in krašenje že super super.







Tudi 40-tk še kar ni bilo konec. Tale je bila za prijatelja - čokoladni junkyard:


Tole pa borovničeva za mojo šefico. :o) Tale torta mi je pa dala vetra - krema se po treh urah v hladilniku ni strdila, preden sem to ugotovila, pa sem že stepla smetano za premazat torto. Drugega mi ni preostalo, kot da nazaj nastavim obod, dam smetano v hladilnik in se je lotim naslednji dan pred službo. Smetana, ki je eno noč stala v hladilniku nikakor ni fina za krašenje, zato z izgledom nisem bila povsem zadovoljna, je bila pa vsaj zelo dobra. Dekoracija (pikice in zastavice) pa je tudi domače izdelave. :o)



Komentarji

Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
PROFESIONALNO!!Prelepe male kugltortice!