Obnavljanje pasjih blazin / iz starega novo

Naš pes ima kar nekaj blazin, da jih ima lahko na več koncih in da jih lahko po potrebi operemo. Čeprav smo težave z lulanjem končno rešili (sem mislila, da nam nikoli ne bo uspelo, a nam je!), pa je lizanje lončkov in bruhanje še vedno precej pogosto na sporedu :o) Hecno, kako je težko vreči nepolizan lonček jogurta v smeti za embalažo npr. v službi ali pa kje, kjer ni z nami psa. Se hitro navadiš, da so smeti čisto čiste preden jih odvržemo v kontejner. Skratka, kje sem ostala? Blazine so kar pogosto v pranju in z leti se je blago obrabilo - na eni blazini šele po več kot desetih letih, na kvadratni pa hitreje. In ker je škoda zavreči še uporabne reči, še sploh ker je ovalna blazina res super za v košaro, sem ju končno preoblekla. Pobrskala sem med svojo zalogo blaga iz Ikeje in nastali sta novi pikasta in morska blazina.

kot kraljična na zrnu graha na treh blazinah :)

Takšna je pa blazina "pred prenovo" (res je bila grda):



Pa še večja blazina - zgornja slika po preoblačenju, spodnja pred preoblačenjem in z enim nažrtim beaglom, po uničenju 10 škatlic mini smarti bombonov z mize. 


Preoblačenja pa so bile potrebne tudi blazine na kavču, saj se je v štirih letih stalnega pranja blago začelo parat. Ker je naš pes lahko povsod, tudi na kavču, morajo biti stvari na njem pralne in uporabne. Iz črtastih blazin smo zdaj prešli na bolj romantične :o) Ježke na spodnji strani so zamenjali plastični pritiskači, pa tudi vse robove sem obšila z overlockom, da se ne cufajo. 



Komentarji