Novoletne sladkarije in praznično okrašena miza

S prijateljicami in njihovimi fanti smo se tradicionalno dobili za novo leto, tokrat pri nas, da ne bo vsa okrasitev šla v nič :o) Najprej so jih seveda navdušile vse lučke, smrekca in lanterne na policah, potem v stilu pripravljena miza - tekač in prtički iz Ikee in del adventnega venčka, potem pa še sladica v kozarcu. Priznam, da se mi je zdelo zelo fajn, ker so bili vsi tako navdušeni, pa sploh nisem imela veliko dela.

Tiramisu v kozarcu

Za 8 kozarcev za vino + 2 navadna sem porabila pribl. 350 g maskarponeta, 200 ml sladke smetane, 2-3 žlice sladkorja v prahu, 1 vanilijin sladkor v smetani, 0,3 kavnega likerja in en zavitek savoiradi piškotov. Ker sta bila v dveh kozarčkih tiramisuja za otroke, sem namesto kave piškote namočila v kakavu in odvzela kremo pred dodatkom likerja. Eden od tiramisujev je bil narejen z brezglutenskimi piškoti. Po vrhu sem posula še kakav in okrasila s čokoladicami iz Lidla. Jajc tokrat v kremi nisem uporabila. Takole postrežen tiramisu je čisto preprosta in hitro narejena sladica, zaradi drugačne postrežbe pa dobi čisto drugačen pridih. :o)

Marmorni cupcakesi s smetano
Za silvestrsko večerjo smo poleg zelo dobre pice, za katero mi je testo super uspelo, pojedli še marmorne cupcakese s smetano, ki so poleg bananinih mafinov moji najljubši mafini. Recept je že objavljen nekje na blogu. :o) Za to priložnost sem uporabila papirčke z jelenčki, smetano pa sem okrasila še s smrečicami Dr. Oetker.


Praznično okrašena miza
Takole pa je bila za silvestra in podobno za obisk prijateljic okrašena miza:

Vsakega od nas je na krožniku pričakala kresnička z željo, da naj bo leto 2016 iskrivo. Iz belega šeleshamerja sem izrezala pravokotnike, ki sem jih porisala z ošiljenim svinčnikom, prebodla kartonček s šivanko in vanj zataknila iskrico, ki smo jo prižgali na terasi med gledanjem ognjemetov nad Ljubljano.


Praline
Za darila pa sem pripravila še palerine praline (tako jim stalno govori naš 11-letnik), ki sem jih delala zadnjih hip, saj bi skoraj pozabila nanje! Večina pralin je bila dvobarvnih, narejene pa so iz navadne milka čokolade in jedilne čokolade, dodan pa je tudi pražen lešnik. Za lažje vlivanje v kalupe sem v stopljeno čokolado dodala še malce olja, saj maslo spremeni okus čokolade in to v okus, ki ga res ne maram. Nastale so zvezdice, snežaki, smreke in rožice.


Vanilijeva torta z gozdnimi sadeži in čokolado
Ampak to še ni vse! V decembru sem naredila še vanilijevo torto z gozdnimi sadeži za sestrin rojstni dan. Namesto malin sem uporabila gozdne sadeže, ki sem jih pokuhala, dodala sladkor in pretlačila s tlačilcem za krompir, saj je bil biskvit previsok. Ker te torte nisem delala že res dolgo, sem pozabila, da je pred vlivanjem čokoladne kreme na vanilijevo potrebno počakati vsaj kaki dve uri, da se vanilijeva krema vsaj malo strdi, mi je ta na sredini torte priplavala na vrh in potopila še toplo čokoladno kremo na dno. Zato tako izdatna okrasitev :o)


Mamini piškoti
Take lepe piškotke pa je za obdarovanje z darili dedka Mraza pripravila moja mami - da vidite, da jabolko ne pade daleč od drevesa. :o)



In če mislite, da je zgoraj našteto vse, kar sem spekla oz. naredila sladkega v zadnjih treh, štirih tednih, se motite. Dvakrat sem delala še cake popse, skupaj tako okrog 130-140 cake popsev, to pa v naslednji objavi. :o)

Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Si bila pa res pridna:) najbolj mi je vsec ideja s kresnickami-res kjut :) moram pina:)
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Tvoja okrasitev je bila res lepa, sladice prav tako, ja, se vidi po kom imaš dar :), ideja s kresničkami pa svetovna!!
Oseba Katja sporoča …
Hmmm, slastno! :) In zakaj taka objava zdaj v januarju, ko nas je veliko na sladkorni abstinenci?! :D :D Zelo lepo okrašena miza in torta mi je zelo všeč! So te zvezdice in perlice Dr.Oetker? Pri nas so bile prvotno namenjene samo za kekse, pa bomo ostanek tudi uporabili za torto. Tudi 2016 naj bo tako sladko! ;)
Oseba Riba sporoča …
Decembra sem bila zaposlena s pripravo sladic, nisem imela časa še za blog :))
Zvezdice in perlice so od Dr. Oetkerja, srčki na sredini pa s Švedske :)