Novoletni okraski iz blaga / okrasitev 2015

Material:
- ostanki blaga
- polnilo
- šivanka, sukanec / šivali stroj
- škarje

Postopek: 
Že pred nekaj leti sem zašila okraske iz blaga in filca za na smrečico, kar smo imeli na njej kar nekaj let zapovrstjo. Že lani pa sem se naveličala belo-rdeče kombinacije, čeprav je še vedno najlepša in si zaželela pisano smrečico. Ampak lanska me ni prepričala, zato sem letos kupila novo, bolj košato jelko (a še vedno visoko samo 90 cm, ker nimamo prostora za večjo) in zašila nekaj okraskov iz pisanih ostankov blaga. Če bi jih šivala na roke, bi bili najbrž malce lepši, a po rezanju in šivanju dvajsetih Z(l)obkov za Dedka mraza enostavno nisem imela energije. Letošnja smrekca pa mi je zelo všeč. Pisana, domača, igriva. :o) Lučk imamo pa tudi skoraj toliko kot Ljubljana. Včeraj sem v Ikei kupila še laterne, za kaj več mi je pa res že zmanjkalo prostora. Ko pa pogledam rože, ki smo jih morali preseliti na drugo mizo (v stanovanju namreč nimamo okenskih polic), pa se mi zdi kot narobe svet, kot kakšna džungla. :o)







Mislim, da bi res potrebovala še kakšne lučke. :o) Lampijončke sem prestavila na svoj balkon. Nalepke snežakov na oknih in snežink pa nimam poslikanih, dodam morda naknadno. 

Komentarji