Grelne blazinice

Dolgo, dolgo sem pilila to idejo, brskala za informacijami na spletu, preizkusila kakih pet različnih polnil, spraševala, šivala, segrevala, parala in dodajala. Na koncu so nastale grelne blazinice, polnjene z lanenimi semeni in rižem, oblečene v snemljive in s tem pralne prevleke. Ker želim od sebe dati uporaben izdelek, ki ga bo mogoče tudi oprati. Da samo stoji nekje, sicer lep, a ne preveč uporaben, pač nima smisla.

Torej, grelne blazinice so namenjene za uporabo ob številnih priložnostih - kot termofor, kadar nas zebe, kot grelni obkladek ob poškodbah, bolečinah, trebušnih krčih, ob športnih poškodbah in še in še. Lahko pa se jih za nekaj ur postavi v zamrzovalnik in se jih ohladi ter uporabi kot hladen obkladek. Povsem varno se jih lahko segreva v mikrovalovni ali navadni pečici, saj so v celoti zašite iz bombaža. Če kdo želi biti še posebej previden, pa se lahko segreje le blazinica, brez prevleke. Pri segrevanju je potrebno paziti le, da se kdo ne opeče, saj se lahko vsebina precej segreje.

Tako je nastala prva serija unikatnih blazinic različnih velikosti (pribl. 14 x 22 cm), za otroke in mamice, pa tudi moja fanta doma se jih pri testiranju nista prav nič branila :o) Blazinice so prvi predlog za decembrska darila.
















Komentarji

Oseba Brigita sporoča …
Zelo luštni izdelki! Ali mi zaupaš, kam daš izdelat te etikete z logom? Hvala!
Oseba Riba sporoča …
Te na sliki so še iz USA, črno-bele sem pa dvakrat naročila v Franciji, nazadnje pa v Bolgariji. Vse pa sem našla prek Estyja, ker je daleč najceneje v primerjavi s cenami pri nas.