Oh, ta jajca

Pri nas velike noči ne praznujemo kaj preveč tradicionalno, če je tamali doma, pobarvamo pirhe, sicer pa ta del kar izpustimo. Letos sem jih pobarvala na hitro z nekimi brezveznimi barvami iz Hoferja, medtem ko so se čokoladni cupcakesi pekli v pečici. Cupcakesi so hudičkovi čokoladni, ekspresno narejeni in umaže se samo ena posoda, kar je precej priročno. V skledo se namreč zmeče mehko maslo, sladkor, moka, jajca, kisla smetana, kakav in soda bikarbona in se preprosto zmeša. Recept sem že napisala enkrat, ga poiščem in dodam povezavo. V originalu čez pride stopljena čokolada, kisla smetana in sladkor v prahu, a sem se odločila za smetano - ker se nam je mudilo na piknik (v dežju in mrazu) in ker sem želela narediti nekaj velikonočnega. Na vsak kolaček sem tako dala eno čokoladno jajce, pred tem pa sem jih posula z različnimi posipi - pisanimi mrvicami, čokoladnimi mrvicami in sladkornimi srčki. Na poti do Katarine so sicer nekatera jajca odpadla, smetana se je malce stopila, ampak menda so bili dobri. :o)


Tole so pa jajca, najlepši je uvožen iz sobotnega obiska. :o)


Komentarji