Torta z delfinčkom

Pred dvema tednoma je praznovala Lara, ki si je že poleti zaželela tortico z delfinčkom in me prosila, če ji jo bom naredila. Na koncu je res tako naneslo, da sem tortico naredila jaz. Torta je pol sadna (maline in vanilijev puding), pol čokoladna (smetana + čokolada), namočena pa s pomarančnim sokom. Opomnik meni pa je, naj nikar ne preizkušam novih stvari, kadar delam za nekoga drugega! Nikoli namreč ne dam v prelive masla, ker mi okus ni všeč, tokrat pa sem dala, ker sem želela, da je čokolada redkejša - no, nastala je gostejša, nesvetleča in težko mazljiva. Naslednjič ostanem pri olju, če sploh pri kakšnem dodatku. Malce potrpežljivosti pri hlajenju biskvita bi mi tudi prišlo prav.

Kakorkoli, slavljenka in obiskovalci so bili navdušeni, torto so vso pojedli, kar pa je tudi najbolj važno. Delfinček je narisan z maskarponejem, ki je pobarvan z barvo v prahu.

Komentarji