Maske za spanje

Material:
- bombaž
- temno blago
- pliš
- elastika
- šivalni stroj

Postopek:
Ker sta si sestra in prijateljica zaželeli spalne maske, sem šla v akcijo. Še pred tem sem eno zašila sebi, za na Norveško, pa je nisem rabila. Potem je takoj to nujno rabila še sodelavka in njen fant, tako da jih je nastalo že kar nekaj. Dve pa sta še na voljo. Poleg običajnega slikanja je bilo potrebno narediti še fotke v postelji, pa fotke za hec ... :o)



Rdeča z babuškami in črna s pikicami sta še na voljo.

Komentarji

Oseba Anita sporoča …
Sicer me svetloba prav nič ne moti med spanjem, me prav zanima kako je spati s tem na očeh. :)
Oseba Riba sporoča …
Jaz sem jo testirala samo za popoldansko spanje in ni bilo težav :) Sicer se skoraj vedno pokrijem čez glavo, da je ziher tema.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Zelo luštne :)