Čokolada z mafini in torto

Za obisk svaka in svakinje je bilo nujno narediti nekaj sladkega. Ampak ker je bilo to nujno narediti takoj po službi, so vse torte takoj odpadle in na voljo so bili le mafini. Ki so bili čokoladno čokoladni (recept je iz Hvastjeve knjige mafini).


Te luštne papirčke sem našla v DM-u. Sem obnovila zalogo še v Müllerju, tako da imam zdaj pravo zbirko. Upam samo, da je mož še ne bo kaj kmalu opazil. Ampak mislim, da se ne bo pritoževal kaj dosti, ker pisani papirčki rezultirajo v odlične mafine. :o)

Dan pred trgatvijo na Dolenjskem pri babici in dedku pa je praznoval moj oči. In čeprav je eno torto že dobil, je vseeno dobil še eno. Ta je bila lešnikova. Dno je narejeno iz piškotov, ovsenih kosmičev, masla in kakava, krema pa iz maskarponeja, cottage sira, čokolade (bele in noissette) in sladke smetane, razmerja so približno enaka kot pri malinovem cheescaku. Po piškotnem dnu pa sem posula še grobo narezane in popražene lešnike. Torta je na koncu sicer malo razpadala, ampak vsem ostalim, razen meni, je bila všeč. :o)


Naslednjič pa res naredim marmorno torto z belo in temno čokolado po receptu iz letošnje izdaje Nova torte, za tole petkovo torto sem bila prepozna, ker bi morala biti krema pred stepanjem nekaj ur v hladilniku, jaz pa sem tole sčarala en večer prej v slabi uri.

Kar je na blogu novo, pa je zavihek sladice, kjer zbiram recepte, da se jih hitreje najde. Tudi sama namreč dostikrat brskam po blogu in iščem recepte, ki jih imam po možnosti zapisane le tukaj, pa na pamet več ne vem, kaj sem pekla kateri mesec oz. je receptov enostavno preveč.

Komentarji

Oseba *Urška* sporoča …
Mnjami,mnajami.
LP,Urška
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Hvala za namig, bom šla pogledat v DM za papirčke :) Fino, da si dodala Sladice pod nov zavihek! Tortica izgleda slastno :)