Slinorutke za fantke

Končno sem se le spravila k šivalnemu stroju in šivala malo za darila, malo za prijateljice in malo na zalogo. :o)




na voljo, z letali in zapenjanjem na netke


na voljo, sovice + zapenjanje na netke

Prejšnji vikend sem pospravljala moj kotiček in ustvarjalno štalo, ki je nastala v zadnjih mesecih, ko se je vse samo kopičilo. Blago je zdaj (zaenkrat) pospravljeno, eno vrečo ostankov imam pripravljeno za v vrtec, drugo pa za v smeti. Zanima me, kam ostale mečete večje tekstilne odpadke oz. več njih? Na spletni strani pa si lahko pogledate tudi novo blago, ki je na voljo za torbice, predpasnike in toaletke/rutke/kocke.

Komentarji

Oseba *Urška* sporoča …
Iii,kok so luštkani.
LP,Urška
Oseba Martina sporoča …
Krasne so tele slinorutke. Glede odpadnega blaga - nekatera podjetja jih odkupujejo za reciklažo (Google bo našel), nekateri pridejo iskati tudi na dom. Jaz poznam info@podarimo.si