sobota, 01. marec 2014

Poročna vabila

Material:
- osnove za vabila (13x13, reciklirane; Ustvarjalni dotik)
- rižev papir (Rayher)
- zelen papir 160 g (Europapir)
- štampiljka
- blazinica za štampiljko (memento dew drop, Rayher, cocoa barva)
- prejica
- luknjač
- leseni srčki (Ebay)
- 3D lepilni trak
- tiskalnik
- paus papir
- giljotina
- lepilni trak v "miški"
- hrošček

Postopek:
Končno lahko pokažem še najina poročna vabila. Menda so povsem v trendu - naravno in zeleno. Koliko preizkusnih verzij je nastalo, pa raje ne bi. :o) Najprej sem poštempljala rižev papir in ga z lepilnim trakom v miški (ali kakor koli se temu reče) prilepila na osnove. S hroščkom sem izrezala zelene papirčke in jih v 3D nalepila na osnove. Še prej sem nanje privezala srček in naredila pentljico. Tudi paus papir s tekstom sva vstavljala v vabila z luknjanjem in vrvico, saj se nama kovice niso obnesle. :( Tako imava zdaj doma kar dva kompleta klešč, luknjačev in kovic. Zavezala sem tako 80 mini pentljic, kar je bilo zelo utrujajoče. :o) Je pa pri izdelavi vabil pomagal tudi bodoči mož, tako da so vse luknjice njegovo izvrstno delo, pomagal pa je tudi z držanjem prsta na vrvici, da sem lahko dovolj trdno zavezala. :o) Dodala sva še navodila za pot in podrobnosti o spanju ter dodala zemljevid. Svatje so vabila že prejeli, še eno čaka na svojo lastnico, zato jih lahko pokažem.




4 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna vabila
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Zelo lepa vabila! Želim vama nepozaben majski dan :-)

Bonbonček pravi ...

Waw, res lepa vabila sta naredila. Tudi jaz sem delala sama, ampak moja niso tako dodelana kot tvoja. Res lepa.

Hiška iz papirja pravi ...

Ooo kako fajn datum sta izbrala, moj rojstni dan ;) Vabila so krasna, izredno mi je všeč rižev papir z regratovimi lučkami, pa lesen srček s pentljico... Si lahko predstavljam, da je bilo ogromno dela, ampak se je bilo vredno potruditi, pa še pomoč si imela, super! :)
Pozdravček, Maja