Spet sem pekla

V enem tednu sem spekla štiri torte s pivom in čokolado, od tega se je ena žal ponesrečila, ena pa je bila v obliki dveh pekačev mafinov. Dvakrat je bil v Gas stationu beertasting, enkrat pa je imel rojstni dan bratranec. Vsakič sem uporabila O'hara's Irish stout in torte/mafini so bili odlični!

torta za bratranca
mafini 
Tole je bila "sladica na hitro", ker se mi je ponesrečilo testo za čokoladno pito. Šli smo na kosilo k sestri in jaz sem bila, seveda, zadolžena za sladico. In ker ima svak najraje čokoladne, je nastala čokoladna torta - dno je iz piškotov in masla, krema pa iz skuhane sladke smetane in stopljene čokolade.  

Januarja pa je (spet :o)) praznoval Jernej in ker ima takoooo rad roza barvo (v resnici je res ne mara), ni smela manjkat niti na torti. Manjkalo pa ni niti sporočilce zanj na roza zastavicah. Naredila sem čokoladni junkyard z noisette čokolado.


Zdaj imam pa kak teden pavze, ker se potem začne nori februar in praznovanja moje 25-ke. Do takrat pa moram najt kak nov, zanimiv recept.

Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Slastno,
kar nekaj sladkega sem si zaželela
lp Tamara