Kompletka in mafini

Z overlocka sem spihala prah in ga celo zagnala po doooolgem času. Še dobro, da gre kdo kdaj kam na obisk (vključno z nami)! Za deklico so nastale hlačke, kapica in slinorutka:


Za Jakoba pa kapica in slinorutka:

Zraven pa sva na obisk odnesla še tople bananine mafine z orehi in čokolado. Vedno so odlični :o)

Dopoldne sem moj avto po dolgih treh tednih počivanja na parkirišču odpeljala na izlet do Škofje Loke, tako da imam novo mini zalogo blaga iz Lokateksa. :o) Pa še prav fajn solo izlet sem imela, z radiem na glas in glasbo po moji izbiri. Pa še nihče me ni slišal :o))

Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Kako lepi darili
ja overlock je zlata vreden, škoda, ker ga nimam, a si pomagam z cik-cakom
muffini njami
lp Tamara
Oseba ash. sporoča …
uau, zelo lepo. sploh komplet za punčko mi je zelo všeč, ker ni pretirano roza, ampak je ravno prav punčkast. (: