sobota, 28. december 2013

Predpasniki - drugi del

Še tale kupček je nastal v decembru. Odnesla sta jih Dedek Mraz in Božiček. :o)







Še zadnji kitki v tej podobi so odšli ... Zdaj pa že čakajo nove etikete z novim logom :o) Kar pomeni, da je nastalo več kot 90 izdelkov, saj na slinorutke našitkov ne dajem. :o)

10 komentarjev:

Tamara Luna pravi ...

Tile predpasniki so tako lepi, da bi si privoščila enega. Kje bi lahko naročila in kakšna je cena?

Riba pravi ...

Živjo, Tamara. Vse piše na spletni strani www.blup.si :)

Hiška iz papirja pravi ...

Meni je pa tale tvoj logo s kitkom strašno všeč :) Hvala za lep komentar na mojem blogu, sem vesela, da me spremljaš :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasni predpasniki.
Lp Tamara

*Urška* pravi ...

Zanimivi in krasni predpasniki.
lp Urška

Riba pravi ...

Hiška iz papirja - na novem logu je tudi kitek, brez njega ne gre, samo malo drugačen je :)

Hvala, punce!

Navihančki pravi ...

U zelo ljubki! :)

neja62 pravi ...

Prava čarodejka si. Čudovite stvaritve. Bravo.
Mi lahko zaupaš, kako na blog dodaš povezave do spletnih strani, ki jih spremljaš?
Shranila sem jih v svojem profilu, na samem blogu pa se mi ne izpišejo. Hvala.

Teja pravi ...

Živjo, neja62! Hvala za pohvale. Povezave na desni lahko dodaš v načrtovalcu bloga - greš na bloggerjevo osnovno stran in v meniju na levi izbereš "postavitev". Na desni strani imaš nato opcijo "dodaj pripomoček" in izbereš seznam spletnih dnevnikov oz nekaj takega - ker imam to že določeno, je naslov tega pripomočka, ko kliknem nanj, konfiguracija spletnih dnevnikov. Upam, da bo šlo, če ne se pa lahko javiš na mail blup@blup.si in skušam razložit bolj podrobno.

neja62 pravi ...

Hvala za prijazen in hiter odgovor.