Moj prvi kruh

Prejšnji teden sem spekla moj čisto prvi kruhek v življenju :o) Pa sem se vedno izogibala delu s kvasom, ker se mi je zdelo prezapleteno (in testo za pico kak mesec ali dva nazaj je bilo res bolj za glodalce). Pa je čisto simpl! Recept sem poiskala kar na oksuno.je - kilogram bele moke, kocka kvasa, 7 dcl mlačne vode, žlica sladkorja in zvrhana žlica soli. Zamesiš, pustiš vzhajat 30-40 minut, oblikuješ v želeno obliko, pustiš malo vzhajat (jaz ga dam kar v hladno pečico, ki se potem segreva do primerne temperature). Pečeš 10 minut na 220 stopinj, nato pa še 40-50 minut na 180 stopinj. Žemljice (majhne) so pečene prej, 10 minut na višji temperaturi in 15-20 minut na nižji.

Ampak ker je ta kruh moral biti še bolj poseben (in je bil pravzaprav razlog, da sem se tega sploh lotila), je nastal kruh s tropinami iz piva. In to ne iz kar katerega koli piva, ampak iz slovenskega piva Human Fish, ki ga varijo na Vrhniki. :o) Del moke sem tako zamenjala s tropinami ječmenovega sladu (približno v razmerju 2:8). In ta-daaaa, nastali so hlebčki s tropinami.


Prvoten načrt je bil, da tudi kocko svežega kvasa zamenjam s svežim pivskim kvasom. Ampak ker so bile manjše težave z "žetjem" kvasa s piva, sem za žemljice uporabila suhi pivski kvas, ki ga uporabljajo v Human Fishu. Za beer tasting v Gas Station baru je nastal tale kupček žemljic:


Takole pa zgleda, če dodaš enako količino suhega kvasa, kot bi moral dati svežega (ker si dobil napačna navodila):


Prvotni kupček testa je bil seveda bistveno manjši :o) Tropine dajo kruhu čisto poseben okus - na izgled deluje kruh polnozrnat, v resnici pa je precej sočen.

Mislim, da sem odkrila novo področje, na katerem se lahko preizkušam na sto in en način. Mafine in cupcakese že obvladam, torte tudi :o)

Komentarji

Oseba Anita sporoča …
Zanimivo.
Tega si pa niti ne predstavljam.
Se povabim ne degustacijo. :)
Oseba Teja sporoča …
Anita, velja :) Samo dovolj zgodaj moram vedet, hehe, ker tropine dobit je kar umetnost pri telih naših fantih :))