Torta iz plenic (baby shower)

Sestavine:
- pleničke
- vrvica/trakec
- elastike
- darilni trak
- palčke za nabodala ali debelejše slamice
- podstavek
- igračka

Postopek:
Prijateljici smo organizirale baby shower in za darilo smo ji kupile banjico in pripomočke za umivanje in previjanje. Tako je ena od punc dala tudi idejo, da se naredi torta iz pleničk. Vseh 71 pleničk iz paketa (eno smo potrebovale za previjanje dojenčka na zabavi, seveda) sem zvila v rolo, jih povezala z rafijo (lahko pa se jih z darilnim trakcem, elastiko ... ) in oblekla karton v darilni papir, da je služil kot podstavek. Pleničke nato postaviš eno ob drugo v dovolj velik krog in jih povežeš z elastiko. Nato začneš sestavljati še dva manjša kroga za nadstropja. V "receptu" na internetu sem našla, da je nadstropja pametno povezati s palčkami za nabodala, kar se pri meni ni obneslo, ker bi preluknjala pleničke, ki tako ne bi bile več uporabne. Zato sem za fiksiranje uporabila kar debelejše slamice (iz Ikee). Na vrh zadnjega nadstropja sem zapičila še eno slamico, ki zgleda kot jambor :o) in nanjo s satenastim trakcem privezala medvedka. Vsako nadstropje torte pa povežeš še z darilnim trakom, da skriješ elastike in trakce ter da jo okrasiš.


Dojenčku, ki ga že komaj čakamo :o), sem zašila še krpico s trakci, ki sem jo okrasila še s štampiljko s srčkom:


Za bodočo mamico in očka pa sem naredila še čestitko. Uporabila sem potiskan papir (Hofer) in s cuttlebugom izrezala znamko ter reliefne nogice, s štampiljkami pa sem odtisnila dudo ter roke. Dodala sem še satenast trakec in notri zapisala del Pavčkove pesmice Starši.


S puncami smo pripravile še en kup hrane, od cake popsov, do mafinov, torte, solat, obloženih kruhkov in sadja, do roza limonade (pink lemonade). Na koncu smo se vse komaj premikale, ne samo naša nosečnica. :o) Punce so našle tudi dobre ideje za igrice, če komu pride prav. Bodoča mamica je morala previt dojenčka, preizkusit frutke in uganit vse sestavine, z vrvico smo morale pokazati, koliko mislimo, da je obseg trebuha (in smo večinoma zgrešile za preceeeej centimetrov) ter s pantomimo pokazat razne pojme, povezane z dojenčki (dojenje, previjanje, neprespane noči, duda itd.). Fino je bilo! :o)


Komentarji

Oseba Anita sporoča …
O super, uporabne ideje. :)
Oseba Martina sporoča …
Kakšna super ideja, tale torta. Odejica in voščilnica pa sta krasni.
Oseba 5ra sporoča …
Lušno.