Skutina torta z breskvami in ostale sladice

Ker mi je moj laptop crknil, sem čisto zgubljena, zato tudi zamude na blogu. :o( Vseeno pa lahko pokažem, s čim sem bila zaposlena prejšnji teden in še dan pred kratkim oddihom (ok, žuranjem) v Barbarigi.

Tole je dolbil moj dragi za rojstni dan, recept sem našla v letošnji poletni številki revije Nova torte:


Tale torta je nastala dan pred odhodom na dopust - spet noisette, le da s kupljeno panakoto, kar se ni izkazalo kot pametna poteza, saj je panakota drsela dol s čokoladno-lešnikove kreme.


Pa še bananini mafini s kokosom, recept je iz roza knjige Mafini in tortice (Učila). Čokoladnih mafinov, ki sem jih nesla v službo, pa nisem poslikala, sem pozabila.


Če mi bo kdo pisal na Blup mail, vas prosim za malo potrpljenja pri odgovoru, saj včasih pozabim ali pa nimam časa pogledat na ta mail, ker nimam dostopa do outlooka. Držite pesti, da čim prej dobim nazaj računalnik, takrat bodo pa tudi objave bolj redne, saj imam kar nekaj stvari za pokazat.

Komentarji