Torbica za tek

Material:
- blago (ostanki)
- trak
- sponka za nahrbtnik
- zadrga
- šivalni stroj
- škarje

Postopek:
Ker sem se letos (lahko) začela ukvarjati s tekom, sem seveda potrebovala tudi nekaj, kamor lahko pospravim gsm in ključe. Seveda takšne torbice prodajajo v vsakišportni trgovini, ampak če se to spomniš na sončno popoldne, da torbico res nujno potrebuješ, se ti takrat niti slučajno ne ljubi iti do trgovine in tvegat "izgubo" parkirnega prostora pred stolpnico. :o) In ker je vedno topleje, so tudi tekaška oblačila vedno krajša. In ker so telefoni vedno večji, ne gredo več v standardne žepke na športnih oblačilih. Torej - ura je bila pet popoldne, teči pa sem šla uro in pol kasneje. Torbica je seveda nastala bistveno hitreje. Ni povsem optimalna, saj se ne da regulirat dolžine pasu (kar ob morebitnem množenju torbic za tek namrevama popraviti) in lahko zato med tekom skače. Ampak - je pa unikatna in lepa, kar za ostale tekaške torbice ne morem trditi :o) Jaz sem zelo zahtevna stranka, ja. :o)


Lahko bi dodala, da je tudi iz starega novo, saj sem sponko reciklirala z enega odsluženega nahrbtnika. :o)

Komentarji

Oseba jagodka sporoča …
Luštno in praktično. Super!
Oseba Bonbonček sporoča …
Uau, krasna in priročna :)
Oseba Alexia sporoča …
Zelo huda, si mi dala idejo.