Helioport čokoladno-vanilijeva torta

Sestavine za torto, premera 24 cm:
za biskvit
4 jajca
160 g sladkorja
160 g moke
3 žlice kakava
3 žlice mlačne vode
žlička pecilnega praška

krema za kremšnite (npr. Dr. Oetker)
mleko
liker (npr. Bailey's)
0,3 l sladke smetane
1 vanilijev sladkor
črno barvilo
kremfix
helikopter

Postopek:
Za biskvit ločimo jajca, beljake stepemo v sneg, rumenjake + sladkor + vodo pa penasto umešamo. Moko, pecilni prašek in kakav zmešamo ter dodamo jajčni mešanici, na koncu vmešamo še sneg. Pečemo 25-30 minut na 180 stopinj. Ko se biskvit ohladi, ga prerežemo, zmešamo 3-4 dcl mleka in liker (jaz sem uporabila Bailey's z okusom lešnika, lahko tudi kavni liker) ter navlažimo vse plasti torte. Kremo zmešamo po navodilih na vrečki, lahko pa vanilijevo kremo pripravimo tudi kako drugače. Nekaj sladke smetane damo na stran, v preostalo pa dodamo vanilijev sladkor, kremfix in črno barvilo. Okrasimo :o) Ne pozabit na rdeče lučke ob robu helioporta - jaz sem uporabila kar Oetkerjeve pisane konfete.

 
Takole pa zgleda "znotraj". :)
Tale pa še spada v zbirko "moj rojstni dan", nutelina je bila:


Komentarji

Oseba jagodka sporoča …
Pa ti imaš pravo slaščičarno! Koliko tort spečeš na leto?;)

Pa vse so zelo lepe.
Oseba Riba sporoča …
Skoraj, da res :) Bom preštela konec leta, koliko jih je nastalo :o)