Slika iz blaga - hiška

Material:
- okvir
- blago za ozadje
- krpica za umivanje ali kaj podobnega
- pisani ostanki blaga
- šivalni stroj
- kuli/flomaster

Postopek:
Prijatelji so se konec februarja preselili v hišo in ko smo šli na prvi "uradni" obisk (in odlično kosilo), smo nesli darilo. Za osnovo slike iz blaga sem uporabila svetlo blago, ki sem ga "podložila" s krpico za umivanje od Tosame (hvala za nasvet, Tina!), nato pa sem iz majhnih koščkov blaga začela ustvarjati hiško. Hišno številko in napis "Dom je tam, kjer je srce" sem napisala kar z barvnim kulijem, še prej pa sem preverila, če se slučajno "razliva" po blagu. Končano sliko sem polikala in jo dala v okvir.


Če potrebujete voščilnice ob selitvi, jih z zgornjo mislijo in lepimi hiškami najdete pri Nataši - kRaFtaRije.

Komentarji

Oseba jagodka sporoča …
O, kako simpatična hiška! Lepo darilo.
Oseba Gourmet forever sporoča …
Luštna, res!
Oseba Andreja sporoča …
Lepo hiško si sešila; všeč mi je :-))
Oseba Biljana sporoča …
iiiiiiiiiii, všeč!