sreda, 06. marec 2013

Posteljnina za posteljico za punčke

Material:
- blago
- flis
- šivalni stroj
+ Ikeina posteljica za punčke

Postopek:
Mami je za rojstni dan moji sorojstnodnevnici kupila posteljico za punčke v Ikei. In ker ji posteljnina ni bila najbolj všeč, sem jaz zašila novo - dodala sem prešito odejico (kovterček) in novo, večjo blazinico. Za odejico sem uporabila tri plasti flisa (Ikeina modra flis odeja za smešno ceno), jih zašila skupaj in jih nato oblekla v prevleko, ki sem jo prav tako prešila po robu. Slike niso ravno take, kot sem želela, v resnici zgleda prav luštno.

6 komentarjev:

Tamara Plut pravi ...

Malo neumesno.. Pokukaj na moj blog. ;)

Andreja L. pravi ...

Čudovita posteljica in prekrasna posteljnina! Princeska bo v njej dobro spala :-)))

5ra pravi ...

Oo, kok kjut.

jagodka pravi ...

Taka za palčke. Luštna, res.

Anonimni pravi ...

Kje pa si kupila to prekrasno blago za posteljnino? Zelo so mi všeč te sovice.

Teja pravi ...

Živjo,

kupila sem jo v Jysku, samo ne prodajajo več blaga. :(