Posteljnina za posteljico za punčke

Material:
- blago
- flis
- šivalni stroj
+ Ikeina posteljica za punčke

Postopek:
Mami je za rojstni dan moji sorojstnodnevnici kupila posteljico za punčke v Ikei. In ker ji posteljnina ni bila najbolj všeč, sem jaz zašila novo - dodala sem prešito odejico (kovterček) in novo, večjo blazinico. Za odejico sem uporabila tri plasti flisa (Ikeina modra flis odeja za smešno ceno), jih zašila skupaj in jih nato oblekla v prevleko, ki sem jo prav tako prešila po robu. Slike niso ravno take, kot sem želela, v resnici zgleda prav luštno.

Komentarji

Oseba Plutka. sporoča …
Malo neumesno.. Pokukaj na moj blog. ;)
Oseba Andreja sporoča …
Čudovita posteljica in prekrasna posteljnina! Princeska bo v njej dobro spala :-)))
Oseba 5ra sporoča …
Oo, kok kjut.
Oseba jagodka sporoča …
Taka za palčke. Luštna, res.
Oseba Anonimni sporoča …
Kje pa si kupila to prekrasno blago za posteljnino? Zelo so mi všeč te sovice.
Oseba Teja sporoča …
Živjo,

kupila sem jo v Jysku, samo ne prodajajo več blaga. :(