Halloween mafini, buče in pajki

Čokoladni mafini z banano in prelivom z okusom pomaranče
recept je iz knjige Mafini, založbe Učila, preliv iz UK

Mafini s pivom Young's double chocolate stout in čokolado

Delala sem jih po tem receptu, ampak je za moj okus guinness torta boljša. Pri teh se namreč precej čuti okus piva (kar je bilo vsem ostalim seveda všeč), ne vem pa kaka bi bila "guinness" torta s tem pivom. Bom preverila, pozimi. :o)

Zakaj sem spekla tako čudovite mafine? Dobro blago se samo hvali, samo so mi res všeč. :o) V Gas Stationu smo namreč rezali buče, ki zdaj že strašijo na sodih pred lokalom.


ta pikčasta je moja :)))

 Se spomnite kosmatih pajkcev, ki sem jih delala pred kratkim? Od včeraj naprej plezajo nad točilnim pultom v Gasu :o) Taaadaaaa:



Danes smo naredili buče še mi trije doma, to pa pokažem naslednjič. Tako ali tako bodo nastali še kakšni mafini v sredo ;o)

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
ooo kako lepo je vse to videt; prava fantazija :-))
Oseba Anita sporoča …
O bravo! Čestitke!