Še sem tu

Le za objavljanje na blogu zmanjka časa in/ali energije. Bodo kmalu nove objave, s starimi/novimi izdelki. Eno luštno torbico imam za pokazat, nov model, nov namen. :o) In še prijateljici sem obljubila, da bom tukaj pokazala njene čudovite glinene izdelke. Poslikali sva jih že pred enim mesecem. In 2. patchwork izziv je tudi že končan, tako da lahko pokažem svojo blazino. Bom, kmalu.

Pa še novo knjigo o šivanju sem dobila za diplomo. S postopki in navodili in prikazom tehnik. Sem jo samo na hitro prelistala, moram si vzet čas in jo dobro pregledat. In moja torbica za na faks tudi še ni prišla na vrsto pa se bo 2. stopnja študija vsak čas začela. Bom, kmalu.

Za konec pa se pohvalim še s čudovitim mailom, ki mi ga je poslala Katarina. In mi polepšala večer, dan in še kaj za povrhu. S takimi drobnimi pozornostmi in iskrenimi pohvalami človek še raje ustvarja, kajne? :o)

Komentarji