Moja torbica

Končno sem prišla še jaz na vrsto. Ker v sredo začenjam z novim (in zadnjim) študijskim letom, sem nujno potrebovala še novo torbico. :o) Zašila sem jo po eni eastpackovi, ki jo nosim non-stop že nekaj let in je res fajn. Za prvič bo kar ok, moram pa še par fines pogruntat in jo malo izpopolnit. Že takoj pa povem, da jih za druge ne bom šivala, ker se ne izplača ne meni, ne vam. Torej, če kdo želi tak model torbice, poiščite Eastpackove torbice. ;o)

torbica z nastavljivim ročajem, zadrgo in notranjim žepkom na zadrgo

Sicer pa je na torbici pravzaprav cela zgodba. Na njej sva midva, midva na poroki in še moja Luna, za deklico se pa še nisem odločila, kaj ali koga predstavlja :o) In za spremembo sem torbico poslikala kar danes med sprehodom po Šmartinskem parku. Moram priznati, da to sicer ni bila najbolj pametna ideja, ker je bila zaradi fotoaparata precej težka, žgoče popoldansko sonce pa ni bilo prav nič prizanesljivo.

Komentarji

Oseba Tiara sporoča …
Krasna je in motivi na njej tudi.
Oseba 5ra sporoča …
Full dobra!