Ena velika in ena majhna

Tale je nastala po naročilu:

Tale pa je nastala "po nesreči", ko sem skušala zašit eno manjšo, samo za denarnico, mobitel in ključe. Ampak ta še pride na vrsto. Ko sem jo končala in jo gledala, sem se takoj spomnila na deklico, ki bi ji tale torbica zelo pristajala :o) O Petrini (le)potički pišem, seveda. :o)

Na njej sta kvačkani rožici, ki jih je naredila Tamara.

Komentarji

Oseba P sporoča …
Že prej smo imeli radi našo Tejo. Ampak po pošiljki s torbico si pa deli prvo mesto na lestvici popularnosti - z Božičkom seveda.

Torba je pa super. Sanjala je o takšni, kot jo imam jaz, moja (le)potička. Sva se zmenili, da vse, ki jih imam od tebe, hranim... :)

Hvala.

Aha, aha, pa še ena moževa sorodnica se je zaljubila vanjo, tako da sem ji že posredovala linke do tebe:)
Oseba Riba sporoča …
Petra, tvoj komentar mi ni polepšal le dneva, ampak kar cel teden! Hvala. :)