nedelja, 05. avgust 2012

Izpod šivalnega stroja

Spodnji izdelki so nastali v zadnjem tednu ali dveh, v težkih delovnih pogojih. :o) Moj kotiček se namreč zelo, zelo segreje, ne moremo pa ga ohladiti s klimo, saj je na njem njena zunanja enota, ki ga segreje v prave tropske temperature. Tako sta fanta mogla potrpet malo višje temperature v stanovanju, da sem jaz lahko šivala. :o)

Skoraj vsi izdelki so nastali v paru :o)
Ena torbica se bo potepala na Obali, druga po Dolenjski.


Zoja bo v eno vrečko pospravila športno opremo in v drugo copate:


Dva fantka pa se bosta igrala s kockama. Eden s pisano z ropotuljico (vsaka ploskev je drugačna), drugi pa s kraguljčkom.



Eva pa bo med kuhanjem in peko ostala čista :o)


3 komentarji:

Barbi pravi ...

Vse mi je všeč, ampak "dolenjska" (oziroma tista s ptički) torbica je pa naj naj. Res lušna.

Kristina pravi ...

Krasno teja. Kok si pridna. kljub tropskim temperaturam si vztrajna. Ptički so prileteli do mene in zares sem zlo vesela ter ponosna, da imam tvojo torbico :)

Riba pravi ...

Hvala :)