ponedeljek, 09. julij 2012

Torbice Riba

Včeraj in danes sem imela šivalni dan :o) Tako so nastale tele tri lepotičke, vse s skrajšanim ročajem in žepom na zadrgo. Ena je nastala "po nesreči", a mislim, da bo kaj kmalu našla novo lastnico.




 Tak razgled pa uživajo moji izdelki med nastajanjem in/ali med fotografiranjem :o) Ti dve sta nastajali sicer kar za jedilno mizo, saj je bil moj ustvarjalni kotiček zaradi klime povsem prevroč.

P.s.: Ker sem se v soboto potepala po Avstriji, najdete na spletni strani pet novih vzorcev blaga - štiri za torbice in enega za predpasnike. 

8 komentarjev:

Tiara pravi ...

Igrive in priročne torbe. Taprave za poletje.

Maja pravi ...

Res so lepotičke. Prvo blago mi je pa prav mladostno razigrano. Res lušno.

Andreja L. pravi ...

Lepe torbice si naredila, take prave poletno pisane :-))

Andreja pravi ...

Čudovito pisane. In da narediš kar tri v enem dnevu, to se mi zdi pa še posebej vrhunsko. Oh ko bi tudi meni to uspelo...

Riba pravi ...

Dve sta nastali v nedeljo, ena pa v ponedeljek. S tem, da sta bili tisti za v nedeljo že popolnoma urezani in ju je bilo treba le zašit skupaj, zato je šlo razmeroma hitro. Ur pa raje ne bom seštevala :)

5ra pravi ...

Lepe so. Fajn, k so pisane.

an-ja pravi ...

pridna, pa kar tri naenkrat!! Pa še lep razgled imata dve...

Petra pravi ...

Razgled je res fenomenalen:) Torbice pa tudi. Povem iz lastnih izkušenj. Jaz imam dve takšni en eno malo drugačno:)