Skutina torta z malinami (cheesecake) in čokoladno-lešnikov kolač

Skutina torta z malinami

Recept za cheesecake najdete tukaj, moje prilagoditve pa so sledeče :o)
- polnozrnati masleni piškoti namesto baby piškotov,
- maslo namesto margarine,
- 20g masla več, ker so piškoti bolj suhi,
- dve žlici sladkorja v spasirane maline, da je bolj osvežilno, saj je krema povsem dovolj sladka zaradi bele čokolade

Maline sem uporabila kar zmrznjene, svežih je škoda, če kdo mene vpraša :o) Sladke smetane se obvezno ne sme sladkati, ker je sicer krema presladka. Namesto skute sem dala cottage sir, kar je soljena skuta, a je bilo kljub temu ok. Meni se zdi torta precej nasitna, vsi ostali pa so jo zelo pohvalili.


 Čokoladno-lešnikov kolač

Recept sem našla na tem blogu, prevod pa je sledeč:
100 g lešnikov
150 g masla
150 g rjavega sladkorja
2 jajci
300 g moke
1 žlička pecilnega praška
1 žlica kakava v prahu
100 g temne čokolade
200 ml mleka
½ žličke soli

Lešnike naj bi za pet minut dali v pečico na 200 stopinj oz. dokler ne porjavijo - jaz sem ta korak preskočila, ker so bili neolupljeni in je bilo ravno tako dobro. Ohlajene lešnike drobno nasesekljamo (grobo zmeljemo), v skledi penasto zmešamo maslo in sladkor. Dodamo jajca, nato pa vmešamo moko s pecilnim praškom in kakavom. Potem vmešamo še lešnike, grobo sesekljano čokolado mleko ter ščep soli. Jaz sem izmenično dodajala mleko in moko, saj je bilo sicer presuho in nemogoče mešati - verjetno je bilo tudi maslo premalo puhasto, ker ni bilo preveč mehko. Zmes zlijemo v pekač in na 180 stopinjah pečemo približno 40 minut.

Po želji ga lahko tudi prelijete s prelivom, ko se ohladi, jaz sem izbrala lešnikov preliv s koščki lešnikov, ki se stopi v vroči vodi. Pri nas takega sicer ni (jaz sem mojega prinesla iz Nemčije), je pa lešnikov od Schwartztaua v vrečki, dober je pa tudi čokoladni. Preliv pa seveda ni obvezen. Vanilijev sladoled za zraven je le še pika na i. :o)

Komentarji

Oseba Plutka. sporoča …
Njami. :) Tisto malinino krasotico zagotovo kdaj sprobam. Se pa tudi jaz strinjam, da je svežih škoda. ;)
Oseba Kristina sporoča …
Izgleda božansko. Verjamem, da je tudi dobro. Imamrecepta že sprintana, da ju poiskusim :)
Oseba P sporoča …
Mmmmmmm. Sline se mi cedijo:)
Oseba 5ra sporoča …
U, jst bom tud malinovo probala narest. :)