petek, 24. februar 2012

Blazinica za zobno miško


Material:
- blago
- ostanki blaga
- bel flis
- gumbki
- flomaster za oblačila
- polnilo

Postopek:
Tale blazinica za zobno miško je nastala po naročilu, ideja in postavitev "pošastke" nista moji, jaz sem jih našla tukaj, sicer pa sem dobila le fotke in želje. V usta od pošastke lahko otrok da zobek, miška pa mu v žepku pusti darilo. Blazinica je velika cca. 20x20 cm in napolnjena s peno.

V prejšnjem tednu oz. dveh pa sta nastali še dve torbici po naročilu:

7 komentarjev:

Anita pravi ...

O, kako luštna ideja, blazinice za zobke.
To bomo mi pa tudi kmalu rabili. :)

Barbi pravi ...

Kako lepa blazinica. <3
Tudi torbici sta fajn.

Biljana pravi ...

Krasna blazinica, živahnih barv, z žepkom, prav nekaj posebnega je.

Tiara pravi ...

Hihihi... simpatična blazinica :)

Petra pravi ...

Blazinica za zobno miško, VAU!

A to se naroči, ko se zobek maje?

Anonimni pravi ...

Slučajno sem "pristala" na vašem blogu. Zanimivo, kar delate, prev oči sem si spočila in uživala ob vaši prekipevajoči energiji.
LP, Marija

Riba pravi ...

Hvala vsem, še posebej Mariji :)

Petra, ja, in upa se zraven, da zob ne odpade prej, preden blazinica nastane :)))