sreda, 02. november 2011

Spet kocke, še en predpasnik in še ena torbica

Šivanje telih rožasto-črnih torbic je že prav dolgočasno. :o) Pri predpasnikih pa sem spet poskusila nekaj novega in mi je še bolj všeč - od čisto kvadratnih prehajam na vse bolj zaobljene. Najprej so padli žepki, zdaj pa še predpasnik sam. In moja skoraj nečakinja je končno dobila kocko, tudi tu je sprememba - notri je namesto ropotuljice kraguljček.




2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ooooo, torbiceeeee. Joj joj joj. I like I like:)

Pa kocke so mi všeč. Ampak nimam dojenčka, da bi mu jih podarila. Če se preselimo, jih bom pa kar v novo sobico od punčk naštimala. KAr nekam:)

Lp, Nežka

Riba pravi ...

Nežka, počasi lahko pošlješ tvoje želje na mail, sem se končno prebila do črnih torbic spet. Sicer mi je plane SPET uničila bolezen, ampak we'll see what I can do :)