ponedeljek, 26. september 2011

Vrečka za copate

Material:
- blago
- obšivni trak
- vrvica
- vlieselin
- stiskač/štoper
- likalnik
- škarje
- šivalni stroj
- svinčnik

Postopek:
K tema dvema pikčastima vrečkama me je spodbudila Neskončna, ki že komaj čaka na tole objavo :o) Super je, da kdaj zašijem še kaj drugega kot predpasnik in vrečko in super je, če me k tem spodbudi kdo drug :o) Torej - nastali sta dve vrečki za copate v vrtcu. Šivala sem jih na podoben način kot vrečo za športno opremo, le da sem pri vsaki vrečki naredila nekaj drugače, ker sem se še malo lovila. :o) Na notranji strani sem se v izogib cufanju blaga odločila za obšivni trak, ki sem ga prvič naredila s "pripomočkom" za delanje tovrstnega traku. Zbrala sem pogum tudi za aplikacije s pomočjo vlieselina, ampak je kljub vsemu še vedno potrebno aplikacije obšit, sicer se parajo. Nad tem delom sem malo manj navdušena. Napeljala sem še vrvico in se namučila z napeljevanjem le-te skozi stiskače, ampak mi je po hudih borbah le uspelo. Meni sta všeč, pa vam?


7 komentarjev:

Neskončna pravi ...

Pa sem dočakala:) Hvala, punčki sta zelo veseli in vrečki že visita na svojih mestih v vrtcu:)

Hvala:)

pure pravi ...

sviđaju mi se stvari koje radiš...

Andreja pravi ...

Super si tole zašila. Tole pikčasto blago je mega!

Lenka pravi ...

Predivno, razigrano i veselo :))

Anita pravi ...

Jaz sem pa točno danes ko sem šla iz vrtca razmišljala, da bi nekaj takega naredila za malico, ki jo v popolnoma novi plastični vrečki prinese naš razbojnik domov, in jo čez minuto ali dve odvržemo.

Lepo in eko bi bilo. Bo. :)

Tina pravi ...

Ej super. Pa vidim, da aplikacije zdej obvladaš:)

Riba pravi ...

Anita, za vrečko za malico vzemi tanjše blago, recimo tisto otroško iz Ikee, tole je malenkost debelejše.

Tina, ja, kar gre, le malo se še lovim pri zavojih in podobnem :o)