četrtek, 22. september 2011

Torbica za gsm (in še dve kocki)



Material:
- blago
- obšivni trak
- net
- filc rožica
- trak

Postopek:

Tole je bil spet eden od izzivov, ki se ga sama vsekakor ne bi lotila, če ne bi bila k temu spodbujena. Vse je narejeno tako, kot si je zamislila uporabnica. Sem kar navdušena, nek presežek pa vseeno ni. :o) Še Luna je pozirala z njim!

Tole sta pa še dve kocki, ki sem ju dokončala danes:


3 komentarji:

Neskončna pravi ...

Kocke so mi že od prej všeč. Tista stran s pikastim blagom me navdušuje, ampak v kombinaciji z ostalimi, ker drugače bi bila verjetno dolgočasna.

Torbica za GSM je pa super. In blup zraven:)

Jaz imam večkrat težavo, kam dat telefon in ključe, ko ne želim jemati ta velike torbe. Evo, zdaj vem, kaj mi manjka.

Andreja pravi ...

Super torbička za GSM, maneken ji da pikico na i. KOcki pa tudi luštni in razigrani.

Zofija pravi ...

hihi moj telefon se skriva v ravno taki torbički, kot tvoji. To blago je res super!!
Kocke so pa sploh fine.