Čokoladni šopek (in torta)



Material:
- slamice
- palčke za nabodala
- vrtnice
- grmovje (okrog stolpnice, hehe)
- šeleshamer ali karton
- luknjač
- škarje
- trak
- silikonska pištola
- ferero roche ali kaj podobnega

Postopek:
Tale šopek sem naredila za očijev rojstni dan, za dobrodošlico na letališču :o) Iz kartona sem izrezala krogce in po enega v paru preluknjala z luknjačem. Slamice sem na vrhu malenkost narezala, da so "zacvetele" in da sem jih lahko prilepila s silikonom med dva kartončka, da je nastal podstavek za "cvet". Ker pa so slamice premalo trdne, sem jih utrdila kar s palčkami za nabodala. Večinoma so se notri lepo zataknile, saj so to palčke nepravih oblik oz. za nabodala sploh niso primerne, ker so polne trsk :o) Tako ali tako so namenjene ustvarjanju že vsa leta, kar se mi valjajo po predalu. Torej, na papirnat podstavek sem nalepila fererote - lahko izberete tudi kake druge čokolatine, jaz sem iskala take, ki imajo ravno dno in se ob stiku z vročim silikonom ne začnejo takoj topiti, ker imajo dovolj papirja (in seveda, da jih ima oči rad). Vrtnice sem kupila kar v Hoferju in so se izkazale za zelo lepe in zelo obstojne. Zdržale so pet dni, danes pa so začeli odpadat iz šopka tudi fereroti .. jaz pravim, da so zreli in odpadajo z drevesa :o) Torej, pri lepljenju krogcev na slamice mi je pomagal moj dragi, saj sem se tega (in še kakih treh stvari zraven) lotila ob pozni uri dan pred prihodom očija in mami. Vse skupaj sem nato (komaj, sicer) sestavila v dokaj spodoben šopek in okrasila še z malo zelenja, ki sem ga opolnoči nabirala okrog stolpnice :o) Da se ve, kateri rojstni dan praznuje in da mu ne delam prevelike sramote sredi letališča (ne mara zbujati pozornosti, pa še RD-ja se ni pretirano veselil, hehe), sem dodala manjši prometni znak s številko. :o)

Tole pa je torta, ki smo jo imeli za doma, samo familija, zato je malo otročja in narejena oz. okrašena "za hec". Očiju je bila všeč :o) Biskvit je čokoladen, krema je za kremšnite, vmes pa so še višnje.


Komentarji

Oseba Anita sporoča …
Jaz bi bila takega šopka zelo zelo vesela. :) Čudovit je!
Torta pa tudi. Bravo!
Oseba Anonimni sporoča …
Šopek je super domislica! Torta je njami njami že na pogled. Kdo pa je izdelal tako super Smrkce?
Oseba Riba sporoča …
Smrkci so pa iz kinder jajčkov od lani :)