nedelja, 03. julij 2011

Ribice in jadrnice - poletni okraski

Material:
- ostanki blaga
- gumbi
- lepilo
- kitajske palčke
- papir
- prejica
- šivanka

Postopek:
Ribice in jadrnice sva delala skupaj z malim. On je naredil svoje 4 jadrnice, 2 sem mu naredila jaz in dve sta nastali še za k meni. Za jadrnice sva uporabila zbiro kitajskih palčk, ki iz kitajske restavracije vedno romajo z njim domov. Sicer pa je pri ribicah mali šival gumbe - vsaki ribi je prišil eno oko, eno pa sem mu pomagala jaz. Ribice in kitke sem zašila s šivalnim strojem.








Slike so tokrat slabše, saj je bil ta velik fotoaparat na servisu prejšnji teden. :o(

Za nekaj časa se moje Malenoreideje poslavljajo, saj gremo jutri na težko pričakovan dopust. V zadnjih dveh tednih sem objavila kar nekaj novih izdelkov, zato si jih le poglejte. Saj veste, komentarjev sem še vedno zelo, zelo vesela - tako pohval kot tudi kritik ali morebitnih nasvetov :o)

5 komentarjev:

Nataša pravi ...

Super si si pričarala poletno vzdušje! Ribice oz. kitki so mi še posebno všeč :)

an. pravi ...

Danas sam prvi puta vidjela tvoj blog. Baš mi se sviđa, mislim da dijelimo istu strast za šivanjem.
Odlične ideje imaš!
Ribice su prelijepe!
Dolazit ću ovamo često. Pusa!

Neskončna pravi ...

Tale kit je res lep. Poletno vzduške pa mora biti. Uživajte na dopustu. In domov prinesi veliko pisanega blaga:)

jadrnice pravi ...

Super so tele jadrnice in ribice! Jih je kar v užitek gledat.

Riba pravi ...

Hvala, an.! Sem vesela vsake nove spremljevalke!

Neskoncčna - nič blaga nisem dobila :(