Novosti in vprašanje

Naslov bi lahko bil tudi "Čari Ebaya" ali kaj podobnega. Po veselju ob najdbi slovenske spletne strani s podlogami in koleščki za rezanje po sila ugodnih cenah, je le-to kmalu splahnelo, saj nekako nisem prav dobro razumela vseh stroškov, ki so bili povezani s pošiljanjem oz. nakupom artiklov, poleg tega pa so na mojo e-pošto s poslanimi vprašanji glede izdelka zelo skopo in nezadovoljivo odgovorili. In sem prečesala Ebay po dolgem in počez, zraven, ob objokovanju moje usode z Nizozemsko (hehe), pa še na avkciji kupila blago. Skratka, če se še niste zgubile v teh zapletenih stvakih, na kratko pojasnim, da sem si kupila podlago za rezanje s centimetri in inči ter koti seveda (in to roza, ha!), ki se sama obnavlja. Kolešček je Fiskars, zaenkrat zadovoljna - iskala sem nekaj ugodnega in da bo kasneje možno menjat kolesce. Blago je pa s sovicami, sila lepo, sicer ga je malo premalo za torbico, bo pa lahko kakšno poživil.



Tile internetni nakup so pravi strup, še dobro, da je visa bolj malo založena. :o) Sicer pa me malo motijo cene in količine blaga, a ne. :o) Prejšnji mesec sem zapravljala na Etsyju - sem dobila super blago s Havajev, jagodke s Tajske in še super kul igračko za Luno. :o)

Zdaj pa dovolj hvaljenja - potrebujem pomoč. Zanimajo me izkušnje in nasveti s "prijavljanjem dejavnosti" - kaj se eni študentki, ki med letom nima dosti časa ustvarjat, kak prihodek pa bi prikapljal sem in tja (nič drastičnega), najbolj splača oz. kako je z osebnim dopolnilnim delom? Verjamem, da na internetu vse piše, ampak izkušnje imam raje. Ter kako je še z npr. Ikeinim blagom - lahko prodajaš svoje izdelke ali ne? Po moji logiki lahko, ker je pač blago le surovina, tako kot katerokoli blago, ki ga kupiš npr. v Kilometru ali Svetu metraže - tudi ta imajo svojega dizajnerja in so posebni. Z etiketo pa se "podpišeš" le na končni izdelek kot je npr. torbica, ne pa na blago (=surovina). Aha, še to - kako je pa z imenom "blagovne znamke"?

Komentarji