Iz "cargo" hlač je nastalo krilo


Material:
- stare športne hlače, rahlo strgane :)
- šivalni stroj
- cik-cak škarje

Postopek:
Tele hlače sem imela odrezane že nekaj mesecev, se mi zdi, da odkar sem prvič predelovala hlače v krilo. Tokratna predelava mi je malo bolj všeč kot prva, pa še krilo je dejansko uporabno, le za zadnjo stran še nisem povsem pogruntala, kako naj šivam, da mi krilo ne bo štrlelo stran. Kak nasvet?

Komentarji

Oseba P sporoča …
Kakšno kulsko krilo! Zame sicer mnogo prekratko (in če bi ga spravila do kolen, bi bilo precej hehe), ampak zgleda fino:)
Oseba Riba sporoča …
Hvala :)) Meni je svak vceraj komentiral, da rabim pas za tole krilo, ampak sploh ni res, ker se zadaj se regulira z dodatnimi gumbi :)) To je pa prednost otroskih oblacil, hehe.
Oseba P sporoča …
Ja, uporabnost gumbkov znotraj smo spoznali pri Zoji:) Jaz bi pa včasih potrebovala kakšen elastičen podaljšek, a veš, kot pri nosečniških hlačah hehe:)