Boni za rojstni dan + čestitka

Material:
- šeleshamer
- kartončki (npr. od nogavic)
- luknjač
- spenjač
- nestiji
- nalepke
- srebrn, zlat kuli
- lepilo
- barvice
- dvostranski lepilni trak za ogledala
- trakec
- štampiljke
- blazinice za štampiljke
- škarje

Postopek:

Očiju smo za 60. rojstni dan predčasno podarili letalski karti za Pariz. Da pa nismo dali le nastisnjene rezervacije Easyjeta, sem si jaz izmislila pesmico, ki sem jo napisala na kartonček od nogavic - vse pride enkrat prav :o) Kartonček sem okrasila s štampiljkami - že nekaj časa nazaj sem v Leclercu našla "potovalne" štampiljke z Londonom in Parizom, ki mi več kot očitno pridejo zelo prav. Aladdinove štampiljke z rojstnodnevnimi motivi pa sem dobila od moje M. za rojstni dan :o) Skratka, na kartončku je napisana pesmica in voščilo, v kuverti pa je shranjena še rezervacija. Kartonček se iz ovoja za trakce povleče ven. Nestije sem izrezala s hroščkom, ki ga še kar nisem vrnila (me je že malo sram), 60-ko pa sem izrezala iz zlatega tršega papirja. Torto sem izrezala sama, kar se najbrž tudi opazi :o)

Manjša dva bona pa smo s prijatelji podarili (med drugim) dvema prijateljicama, ki sta ta mesec praznovali rojstni dan. Ker pa sem seveda zasedena z izpiti in ker sem toaletke obljubljala že za novo leto, so v poštev prišli le boni. Narejena sta na isti princip kot očijeva čestitka, le da sta ta dva bona manjša.


Komentarji