Torbice x 4

V 155. objavi vam končno lahko pokažem torbici, ki sem ju zašila za svoji prijateljici, ki sta imeli rojstni dan na začetku maja. Obe sta zelo zadovoljni :o)

Blago je iz Kilometra, le podloga bež torbice je iz Ikee. Rožice sem šivala sama, gumbki so pa iz Belgije. Na bež sem pri šivanju ponesreči ročaj zašila narobe, tako da sem potem morala reševat čim lepše.




Danes pa za rojstni dan torbico dobi tudi naša mala prijateljica in njena sestrica, ker seveda ne more ena ostat brez. Blago sta si izbrali sami, Hello Kitty pa seveda ne sme manjkat. :) Blago je iz Ikee, rožice iz filca iz Prometeja.



Potem pa bom lahko pokazala še pasjo in našo torto za Lunin rojstni dan, pa obleko za sestrino dekliščino. Danes se bomo lotile izdelave konfetov, ampak te pa lahko pokažem šele po poroki. Tudi blazinico za prstane sem že zašila. Povem lahko le, da je vse v vijoličnem :o)

Komentarji

Oseba valentina sporoča …
O,pri tebi se pa dogaja velika šivarija.
Čestitke za vse torbice,tiste za velike in tiste za male dame.

lp
Oseba Čarobna hišica sporoča …
Krasne torbice in tisti bež se nič ne vidi, da bi imela z njo kakšne posebne težave ...