Krpanje kolen na kavbojkah

Material:
- strgane kavbojke :o)
- našitki (H&M)
- vlieselin
- likalnik
- šivalni stroj
- stare kavbojke oz. koščki jeansa
- cik-cak škarje

Postopek:
Mali je talent v trganju kavbojk, trenutna ima od kakih 7 parov nestrgane le dvoje, ene pa so že tolikokrat strgane in za silo popravljene z našitki, da niso več uporabne. Tele kavbojke sem imela že kak mesec v vrečki in v škatli pod mizo, pa so prišle na vrsto šele v nedeljo, ko sem po dolgem času spet zvlekla stroj na mizo. Skratka, na kavbojke sem najprej z notranje strani z vlieselinom nalepila koščke jeansa in s tem malo utrdila obrabljena mesta. Ne vem od kod se je znašel tale Spiderman našitek, mislim, da je odpadel z enih drugih kavbojk, tako da sem ga nalikala najprej z vlieselinom (luknjo sem prej zašila kar na roke), nato pa še prišila s strojem. Na tistih s šerifom se je našitek tudi odlepil, na vsakem kolenu pa so bile kavbojke zopet natrgane. Ampak te so mi še najlepše od vseh trojih, ker sem se prav fino domislila s tole cesto :o) Tudi tu sem najprej našitek prilepila in nato še prišila. Na zadnjih kavbojkah pa sem bila najmanj kreativna, pa tudi najmanj so mi všeč, ampak to je bilo najboljše, kar se je sploh dalo narediti. Na desnem kolenu sem namreč par mesecev nazaj le nalepila in našila košček jeansa, zdaj sem pa luknjo še prešila, da sta koleni usklajeni. Za silo bo, za na modno revijo pa nekako niso več :o) Po mojem mnenju sem bila kar uspešna :o)






Za dodatek pa nalepim še dva predpasnika, ki sta nastala v nedeljo. Oba sem imela k sreči že zrezana, tako da je šlo zelo hitro - srčkast je namenjen današnji slavljenki, zato se je že mudilo, ampak ravno to je bil razlog, da sem zvlekla šivalni stroj na plano in tako dokončala še predpasnik z avtomobili. :o) Nove stvari pa sledijo čez dva tedna, ko bom s prvim delom izpitov konec.

Komentarji