Jagodna torta z nutelo in malinami


Sestavine:
biskvit
- 4 jajca
- 160g moke
- 170g sladkorja
- 3 žlice tople vode
- 1 žlička pecilnega praška
- 4-5 žlic kakava
(mali tortni model, premer je verjetno okrog 20cm)

nadev:
- sveže jagode (500ml je dovolj tako za noter kot za okrasitev)
- sladka smetana
- žlica nutele
- dve skodelici zmrznjenih malin
- 4dcl jagodnega soka

okrasitev:
- sladka smetana
- jagode

Postopek:
Biskvit se peče 25-30 minut na 180°C. Maline sem odtajala v mikrovalovki, kjer so celo zavrele in nasvinjale celo mikrovalovko, nato pa sem jih pretlačila s tistim za tlačenje krompirja. Ko se je bisvkit ohladil, sem ga enkrat prerezala in namočila s sokom, da pride torta res sočna, je dobro oba dela biskvita namočit z 2 dcl jagodnega soka - jaz uporabim kar nektar iz tetrapaka na slamico. Sladki smetani sem dodala le eno malo žličko sladkorja, kremfix, ko je bila pa stepena, pa še žlico nutele. Na spodnji biskvit sem namazala pretlačene maline, dodala nutelino kremo, nanjo na listče narezane sveže jagode, spet nutelo, zgornjo plast biskvita in nato še sladko smetano. Okrasila sem seveda z jagodami, torto pa smo pojedli en, dva, tri. :o) Ta je bila namenjena ljudem za Lunin 6. rojstni dan :o)

Komentarji