Rožice iz blaga

Material:
- 5 kvadratkov blaga
- šivanka
- sukanec
- lepilo za blago
- darilni trak
- rožica iz filca
- gumbi

Postopek:

Ti dve rožici sta nastali že nekaj časa nazaj, ampak še nista našli svojega mesta. Zelena je narejena iz darilnega traku, približno 30 cm dolgega. Šivaš ravne, dolge šive, na koncu pa zategneš sukanec, da se naguba v rožico in na enak način zašiješ še konca traku skupaj. Posnetek sem našla na Youtubu, ampak nimam več shranjene povezave. Bolj, kot delaš goste šive, bolj je rožica nagubana. Na rožico sem nato nalepila še rožico iz filca (Prometej), nanjo pa prišila gumbek. Za rožico iz blaga pa so navodila tukaj. Sem videla, da so bile rožice iz blaga "na tapeti" ta vikend tudi na srečanju v Logatcu, ki so ga imele Otočanke. Pri meni se skrivata še dve - ena pikčasta, večja (post-it velikost posameznega listka, ne 2.5x2.5cm), in še ena oranžna, podobna zeleni.

Komentarji

Oseba Saša sporoča …
Obe sta zelo lepi in sigurno bom probala tudi jaz narediti kakšno rožico, ko seveda utegnem :)
Oseba Simona sporoča …
Tele prve rožice bom pa jaz tudi poskusila narediti. Super sta - obe