ponedeljek, 21. februar 2011

Toaletna torbica št. 3 (in predpasniki)

Material:
- blago (Kilometer, Ikea)
- filc
- rožica iz filca
- zadrga
- šivalni stroj
- trakovi

Postopek:
Tale toaletka je kriva za dve zlomljeni igli in enomesečni šivalni mrk. Ampak zadnjič enkrat sem jo dokončala. Nisem sicer najbolj zadovoljna z izgledom, pa tudi brez našitka je, je pa že našla svoj dom pri moji sestri, ki jo je odnesla že naslednji dan po nastanku. Zraven lepim še 5 predpasnikov, ki so nastali v tem mesecu, 6. pa ni na sliki (je pa enak kot tisti z belimi trakovi in pisanimi živalicami). V soboto sva bila v Ikei, sem šla po novo zalogo blaga za predpasnike, čeprav je izbira bolj boga. Sem pa tokrat vzela še avtomobile, da bo več izbire za fantke :o)Pa tudi izbira našitkov v H&Mu je bolj pestra, vsaj pri deklicah.



3 komentarji:

Simona pravi ...

Simpatično, veselo in pisano. Meni je všeč.

Čarobna hišica pravi ...

Prav luštni predpasniki krasijo tvoj blog ... in tudi tista zlobnica od toaletke prav lepo izgleda ... ni čudno, da je takoj dobila noge ...

ma-mi pravi ...

Krasni predpasnički. Iz pisanega blaga z zadnjega predpasnička smo mi naredili kapno za Kljunčkovo prešito odejo.