Pikčasta modra torba

Material:
- blago (Ikea)
- šivalni stroj
- gumbki
- vliesofix oz. čudežni papir, ki lepi :)
- škarje

Postopek:
Tole torbico sem si zašila zase, za rojstni dan (ki bo jutri). Za na faks, seveda. Kroj in vse ostalo je povsem moja ideja, nekaj sem se trudila slikat poleg, ko sem šivala, da bi naredila tutorial za na Burdastyle, pa mi še ni uspelo, ni časa. Torba je sicer zašita povsem preprosto iz dveh žakljev z vogali, največ težav sem imela pravzaprav z ročaji, ki sem jih utrdila s papirjem za lepljenje z likanjem. Ima dva žepka - enega za urbano in enega za mobitel. Je že spakirana za na faks :o)



Tale je bila pa prvi poskus šivanja tovrstne torbe, z rahlo napačnim vrstnim redom šivanja, ampak je čisto všečna za kake stvari not pospravit, npr. knjige iz knjižnice. Je reciklirana iz stare jogi rjuhe in olepšana z mojo štampiljko iz moosgumija in zamaška od plastenke :o)


Komentarji

Oseba Maja sporoča …
Obe sta lušni, pikasta pa sploh! Super ti gre.