Magnetki in ploščice iz das mase

Material:
- das masa
- magnetki
- akrilne barve
- silikonska pištola
- vodenke
- trakci
- modelčki
- lak
- čopiči
- krpica in voda
- kosmate žičke (Kik, 1€)

Postopek:
Za ploščice:
Zvaljaš das maso, izrežeš kvadratek, z mokrim prstom/krpico čim bolj zgladiš robove, narediš luknjice (s slamico so najbolj fajn, da so ziher dovolj široke), potem pa rišes z zobotrebcem/palčko za ražnjiče oz. prilepiš oblike iz das mase - lepiš z vodo. Pustiš, da se posuši in pobarvaš z vodenkami (kar je pri meni samo ozadje ploscice) ali temperami ali akrilnimi barvami. Če barvas z vodenkami/temperami, moraš potem še polakirat z lakom, da ne pušča barve na steni. :) Potem pa samo skupaj navežes in je. (celoten postopek lepim zato, ker sem prošnjo po natančnem opisu postopka dobila na FB, zato sem jo le skopirala od tam). Ploščico z letalom in policijskim avtom sem naredila za malega, ker si je zaželel tako, kot jo ima ati (z levom, ribo in srčkom). Tisto s sončkom in srčkom pa je ustvaril povsem sam, jaz sem ju le prelakirala in navezala na vrvice.



Magnetki:
Z modelčki za piškote izrežeš poljubne oblike, posušiš, pobarvaš (velja enako kot zgoraj), s silikonsko pištolo nalepiš magnetke in stvar je končana :o) Roza in temno vijolično rožico je pobarval mali, jaz pa sem s silikom še prilepila trakce. Ptički pa so moja "stvaritev".


Komentarji