2 toaletki

Material:
- šivalni stroj
- medvloga S 320 (trg. Monna Lisa, Škofja Loka)
- blago (pikčasto Kilometer, ostalo Ikea)
- škarje
- zadrga (16cm, Centromerkur)

Postopek:
Medvlogo sem najprej nalikala na pikčasto in srčkasto blago - zanimivo :o) Spominja me na drese smuč. skakalcev ali pa na softshell jakne. Lahko rečem, da sem se že malo bolj zverzirala pri šivanju zadrg in da mi to celo uspeva že (skoraj) naravnost. Mi je všeč. Zdaj ju lahko pokažem tudi tu, ker sta ju prejemnici že dobili kot rojstnodnevno darilo :o)


Komentarji

Oseba Kristina sporoča …
Lušno, res lušno!
Oseba Simona sporoča …
Blago, ki si ga izbrala je res čista pikica na i obema toaletkama. Všečno!
Oseba Ti.na sporoča …
o krasno. ko bom velika, bom tudi jaz znala šivat toaletke.
a v Ikei si bila pred kratkim, ali je to kakšna stara zaloga blaga? nisem ga še zasledila...je pa krasen ;)
Oseba Riba sporoča …
Mislim, da sem ga nazadnje v Celovcu celo videla, kupila pa sem ga enkrat lani, lani je bil nekaj znizan, letos pa prav nic :)