sobota, 20. november 2010

Prav poseben "adventni" koledar

Ker pri nas ne čakamo Božička, ampak Dedka Mraza, so adventni koledarji rahlo brez pomena, pa še malega takrat ni doma, torej je še bolj brezveze :o) In tako sem se lotila v tem tednu, ki sem ga pol preživela na faksu, pol pa za šivalnim strojem, še prav posebnega "adventnega" koledarja - takega za 31 dni.



Material:
- blago (nekaj ostankov)
- trakec za darila
- šivalni stroj
- barve za tekstil
- čopič
- sladka presenečenja
- še eno presenečenje
- rafija
- obešalnik (iz čistilnice)
- barvasta rafija
- bel lepilni trak
- rdeča trakca za mašnice
- lesene ščipalke
- silikonska pištola
- cik-cak škarje za blago

Postopek:
Vrečke sem zašila na šivalni stroj, že med šivanjem sem dodala trakec za darila (je fino komapkten, tale iz Ikee). Na vrečke sem seveda napisala št. od 1 do 31, jih napolnila in zavezala z rafijo. En obešalnik sem oblepila z lepilnim trakom, ker je bil že malo grd. Paketke sem gor navezala z rafijo in trakcem za darila. Vrečke sem navezala na dva obešalnika, ker jih je za enega enostavno preveč. Kaj pa se skriva notri, pa izveste 31. decembra :o) 6-letnik je navdušen, pa ga še niti videl ni :o)

Danes je blog dobil tudi novo oblek'co. Jaz sem že čisto v decembrskem vzdušju!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

hi hi, tudi pri nas čakamo Dedka mRaza in imamo 31 dnevni koledar pričakovanj..
lp dekca