Prav poseben "adventni" koledar

Ker pri nas ne čakamo Božička, ampak Dedka Mraza, so adventni koledarji rahlo brez pomena, pa še malega takrat ni doma, torej je še bolj brezveze :o) In tako sem se lotila v tem tednu, ki sem ga pol preživela na faksu, pol pa za šivalnim strojem, še prav posebnega "adventnega" koledarja - takega za 31 dni.



Material:
- blago (nekaj ostankov)
- trakec za darila
- šivalni stroj
- barve za tekstil
- čopič
- sladka presenečenja
- še eno presenečenje
- rafija
- obešalnik (iz čistilnice)
- barvasta rafija
- bel lepilni trak
- rdeča trakca za mašnice
- lesene ščipalke
- silikonska pištola
- cik-cak škarje za blago

Postopek:
Vrečke sem zašila na šivalni stroj, že med šivanjem sem dodala trakec za darila (je fino komapkten, tale iz Ikee). Na vrečke sem seveda napisala št. od 1 do 31, jih napolnila in zavezala z rafijo. En obešalnik sem oblepila z lepilnim trakom, ker je bil že malo grd. Paketke sem gor navezala z rafijo in trakcem za darila. Vrečke sem navezala na dva obešalnika, ker jih je za enega enostavno preveč. Kaj pa se skriva notri, pa izveste 31. decembra :o) 6-letnik je navdušen, pa ga še niti videl ni :o)

Danes je blog dobil tudi novo oblek'co. Jaz sem že čisto v decembrskem vzdušju!

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
hi hi, tudi pri nas čakamo Dedka mRaza in imamo 31 dnevni koledar pričakovanj..
lp dekca